torsdag den 22. august 2013

øh..

Nå, så blev det var det vidst meget længe siden man sidst har skrevet noget herinde... Jeg skal nok finde på noget mere interessant at skriv, på et eller andet tidspunkt.
Jeg har været i London i næsten hele min sommerferie, og havde egentlig tænkt mig at lægge en masse enormt spændende billeder ud, men jeg fik ikke rigtigt taget nogle billeder - noget jeg tror er en kombination af at jeg følte mig mere lidt mere som en ægte Londoner end en turist, at jeg (i hvert fald det meste af tiden) tænkte at jeg sandsynligvis ville komme tilbage til de steder jeg var og tage billeder senere, og at mit kamera opførte sig lidt mysko...
I hvert fald var det en rigtig dejlig ferie, og der er også sket en del dejlige ting siden - f.eks. er det min fars fødselsdag i dag.
Nå, men selvom dette indlæg måske ikke var noget litterært storværk - snarere noget usammenhængende møg - så ved I (hvis der overhovedet er noget) i hvert fald, at jeg ikke er død af et hjerteanfald, eller er faldet ned fra millennium bridge og druknet i Themsen.
So long.

1 kommentar: